02
İPARA FARKIİNDİRİM DÜNYASI / 1 MİLYON MÜŞTERİ / ÖZEL KARTLAR

iPara Blog

Tek bir entegrasyon yaparak e-ticaret sitenizden tüm banka ve kredi kartları ile online ödeme alın.

Kurban Bayramı’nda Satışlarınızı Artırma Yöntemleri

  •     
  •     
Blog
08.07.2021

Kurban Bayramı’nda Satışlarınızı Artırma Yöntemleri

     

    

Bayram dönemleri, alışveriş ihtiyacının arttığı zamanlar olması sebebiyle e-ticaret siteleri ya da online alışveriş platformları için büyük önem taşıyor. Bu tür özel dönemlerde internetten satış yapan firmalar doğru planlamalar yaparak geri dönüşlerini artırabiliyor. 

    

Özel günler ve bayramlar, e-ticaret firmaları açısından marka değerini ve imajını geliştirmek için de fırsatlar sunuyor. Bu yazımızda size Kurban Bayramı gibi özel günlerde satışlarınızı artırmak için kullanabileceğiniz tavsiyeler vereceğiz. Gelin, beraber detaylandıralım. 

    

Sitenizdeki Kampanyalı Ürünler İçin Landing Page Hazırlayın

    

Kurban Bayramı’nda ya da benzer özel günlerde yapacağınız kampanyalar için bir varış sayfası (landing page) hazırlamak oldukça önemli. Kampanyalarınıza ilgi duyan kullanıcıları varış sayfalarına yönlendirmek, sitenize geri dönüşleri doğrudan etkileyecektir.

    

Ürünlerinizin yer aldığı landing page’ler, kullanıcıların kampanyalı ürünlerinizi bir arada görmelerini ve kampanya detaylarını kolayca öğrenmelerini sağlar. Bu sayede geri dönüşlerinizi artırabilirsiniz. Ayrıca landing page’leri kullanıcı gruplarınıza göre farklı farklı içeriklerle hazırlamalı, sayfada gösterdiğiniz ürünleri de aynı gruplara göre filtrelemelisiniz.

    

Kurban Bayramı’na ve Özel Günlere Dair İçerikler Oluşturun

    

Bu tür özel dönemlerde firmanızın ve e-ticaret sitenizin hedef kitlesi doğrultusunda özel içerikler oluşturabilirsiniz. Hedef kitlenizin beklentileri ve alışkanlıkları doğrultusunda içerik çalışmaları yapabilirsiniz.

    

Google Ads Çalışmaları Yapın

    

Google Ads, dijital pazarlamanın olmazsa olmazlarından. Bu nedenle bu tür özel dönemlere yönelik kampanyalar hazırlarken Google Ads aracından yararlanmalısınız. Kullanıcılar bu dönemlerde farklı ürün araştırmaları yaparken arama motorlarını kullanırlar. O yüzden yapacağınız kampanyalarla kullanıcıların dikkatini çekebilir ve e-ticaret sitenize trafik çekebilirsiniz.

    

Sosyal Medyadan Faydalanın

    

Sosyal medya, yaşadığımız çağın fenomenlerinden biri. O yüzden kullanıcıların ilgisini çekmek ve bu kişileri e-ticaret sitenize yönlendirmek için yaptığınız özel gün ve Kurban Bayramı kampanyalarını sosyal medya hesaplarınızda duyurmalısınız. Ayrıca bayram dönemlerinde yapacağınız özel indirimleri ve promosyonları sosyal medya yoluyla paylaşmanız da oldukça etkili olacaktır. 

    

Facebook ve Instagram gibi sosyal mecralar üzerinden oluşturacağınız reklam kampanyaları ile kullanıcıların dikkatini çekebilirsiniz. Ayrıca sosyal medya kampanyalarınızı hazırlarken farklı hedef kitleler için farklı ürünlerinizi de öne çıkartabilirsiniz ve influencerlar ile reklam anlaşmaları yapabilirsiniz.

    

E-posta Listelerinize Gönderimler Yapın

    

Bayram ve özel günlere yönelik kampanyalarınızı e-posta listelerinize de duyurabilirsiniz. Ayrıca farklı ürünlerinizi farklı hedef kitlelere tanıtmak için e-posta kampanyalarınızda kategoriler de belirleyebilir ve ilgili hedef kitlelere uygun ürün ya da hizmet tanıtımlarınızı duyurabilirsiniz.

    

E-posta pazarlama çalışmaları günümüzde hala etkili sonuçlar veriyor ve kullanıcılara kampanya tanıtımları için yardımcı oluyor. Ancak ürünlerinizi doğru kategorizasyon ile doğru kişilere göndermelisiniz.

    

Ücretsiz Gönderim ve Hızlı Kargo Seçenekleri Sağlayın

    

Kullanıcılara hızlı gönderim veya aynı gün içinde teslimat gibi farklı seçenekler sunabilmeli ve bu ağı yönetebilmelisiniz. E-ticaret sitenizde farklı gönderim seçeneklerine sahip olmanız, kullanıcıların alışveriş kararlarını olumlu şekilde etkileyecektir. Özellikle ücretsiz kargo seçeneği birçok kullanıcı açısından oldukça değerlidir.

    

Ödeme Konusunda Pratik Çözümler Sunun

    

Kurban Bayramı’nda e-ticaret sitesi satışlarınızı artırmak için kullanıcılara hızlı ve pratik çözümler sunmalısınız. Sitenizdeki tek tıkla ödeme ve sanal POS özellikleri, bayramda online alışveriş oranlarını olumlu şekilde etkileyecektir.

    

Bu konuda online ödeme almanın kolay yolu olan iPara size yardımcı olabilir. iPara ile e-ticaret sitenizde hızlı ve güvenli şekilde ödeme alabilir, müşteri memnuniyetini en üst seviyeye çıkarabilirsiniz.
Bu öneri ile yazımızın sonuna geliyoruz, ancak okumaya devam etmek istiyorsanız E-ticaret Siteleri İçin Video Pazarlama İpuçları yazımıza geçebilirsiniz.